K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 16×
redmeat.cz
aktuálně doporučujeme
   Inzerce
pokračovat na 10 nej memů tohoto týdne
Frigidní kritika pozůstatků
redmeat.cz
redmeat.cz via Author images Johana Kopřivová

Frigidní kritika pozůstatků

4.7 / 5 16×
Pan Bix
avatar

Abyste mohli přidávat komentáře, nebo se zaregistrujte.

Inzerce
letstrololol.cz
Kdyby byl Battlefield 1 přesně podle první světové války

Tato galerie zaujme především ty, kteří hrají nebo hráli hru Battlefield 1. Zde je totiž srovnáváno, jak by to asi vypadalo, kdyby Battlefield 1 přesně odpovídal první světové válce. V této podobě potom v Battlefieldu 1 přežijete útok jedovatým hořčičným plynem, tedy Yperitem, který byl poprvé v první světové válce použitý německou armádou. Vedle toho se podíváte na slavnou bitvu u Verdunu a budete přežívat v zákopu, který je tvořený mrtvolami vašich kamarádů z dětství.

letstrololol.cz
Co se říká o psychických poruchách a jaká je skutečnost

Psychické poruchy a nemoci. Máte nějakou? Trpíte zdravotními komplikacemi tohoto rázu? V tomto příspěvku si ukážeme kontrastní rozdíly v tom, co se říká o nemocích jako je deprese a úzkost, ocd, sociálně úzkostná porucha, bipolární porucha a hyperaktivita (add) - a to v porovnání s tím, jaká je skutečnost, když touto nemocí trpíte. Řeči jsou totiž jedna věc, avšak realita bývá mnohdy odlišná, a také často více krutá.

letstrololol.cz
22 nejhorších pocitů na světě. Který z nich je pro vás ten nejděsivější?

Dokonalá kolekce českých memů, která zachycuje pocity a momenty našich životů a které nás každý den stojí mnoho energie, kalorií, nervů a kdo ví, čeho všeho ještě jiného. Pokud milujete memy, jež se zaměřují na naše životní chvíle, v této galerii se budete královsky bavit.

letstrololol.cz
Pro a proti při hledání vztahu přes internet

Tak jako všechno ostatní i hledání vztahu přes internet má své pro a proti. A nemyslíme si, že by musely vždy převažovat jen ty negativní zkušenosti, pokud se na to koukáte s nadhledem. Můžete potkat spoustu zajímavých lidí, anebo nemusíte potkat nikoho, protože budete mít stále možnost výběru, volba bude vždy na vás. No a ti, kterým se poštěstí, si mohou najít smysluplný vztah.

letstrololol.cz
Neuvěříte, kdo měl původně hrát hlavní role nejznámějších filmů

Tohle je opravdu zásadní - celá řada slavných filmů, případně seriálů, původně zvažovala pro vybrané role úplně jiné herce. V některých případech stačilo málo a film mohl vypadat úplně jinak. V jiných bylo sice daleko, aby došlo k výběru jiného herce, přesto se mohlo stát něco naprosto nepředstavitelného. Pokud chcete vidět, kdo mohl hrát Supermana nebo Terminátora, jednoznačně nahlédněte pod pokličku této galerie!

letstrololol.cz
10 kouzelnických triků aneb staňte se iluzionistou i vy

Jak se stát skvělým iluzionistou? Jak zaujmout publikum? Často k tomu stačí málo. Jen pár triků, které zvládne i dítě, a publikum bude vaše. Ostatně každý kouzelník někdy a nějak začínal, takže těmito fintami určitě můžete začít, pokud se tak již nestalo. Ukážeme si nejen kouzlo levitujícího mnicha, ale odhalíme i pravdu o kouzlech s řezáním a přeskládáváním lidského těla. Všechno je to tak jednoduché, až tomu člověk nemůže věřit. Ale nezapomenťe - tyhle kouzla už pak pro vás nikdy nebudou tak kouzelná a tajemná.

letstrololol.cz
12 ukázek, jak kreativně potrápit učitelku. A dostat za pět.

Kdybyste chtěli pár tipů a triků, jak potrápit vaši neoblíbenou či oblíbenou učitelku, určitě se můžete kouknout do této koláže vtipných odpovědí na vyplňovačky v učebnicích či písemných testech. Jenom bychom rádi dodali, že tohle můžete na své kantory aplikovat za předpokladu, že vám nevadí pětka jako vyšitá :-D

letstrololol.cz
Pro ženy: jak si vybrat správný účes, který bude odpovídat vaší tváři?

Jste-li žena a máte problémy s výběrem účesů, mohly by vám pomoci tyto báječné ilustrace od Bright Side Me, které názorně definují jednotlivé typy tvarů obličeje a následně nabízejí vhodné účecsy, které byste jako ženy mohly zkusit. Pokud nejste žena, asi vás tohle nebude moc zajímat, takže si jen počkejte na díl, ve kterém se budeme věnovat výběru správného lahváče podle rytmu vašeho srdce.

letstrololol.cz
Dospělost - očekávání versus realita

Každý z nás, když byl malý, snil o tom, že jednou bude velký. Onu dospělost jsme si přitom představovali kouzelně. Obrovská svoboda, miliony možností, žádné povinnosti, jenom samé užívání a zábava. Ouha, jakmile jsme všichni dospěli, zjistili jsme, že jsme leda tak v prdeli. Někteří z nás pořád studují, ty ostatní vykopli. Už na základní škole. Jaké jsou přitom očekávání a jaká je realita od dospělosti jako takové, to si ukážeme právě v tomto příspěvku.

letstrololol.cz
Láska vs. chtíč

Láska má někdy více podob, než se zdá. Vztah dvou zamilovaných lidí se v průběhu let mění, a někdy se nám může zdát, že se z něj láska snad i vytrácí, ale opak je pravdou. Možná, že se vytrácí chtíč, který byl tak intenzivní na začátku, to nejdůležitější ale přetrvá. Láska je, když si spolu dokážete užívat i naprosto banální záležitosti bez "postranních úmyslů". V této galerii na vás čeká porovnání lásky a chtíče. A v jaké fázi je váš vztah?

letstrololol.cz
Který z těchto pokémonů jste podle vašeho znamení vy?

Zde najdete 12 znamení zvěrokruhu v podobě Pokémonů. Najdete mezi nimi Pikachua, Meowth, Charizarda, Snorlaxe a další - teď už jen zbývá položit otázku, který z nich jste právě vy? Který Pokémon charakterizuje vaše znamení?

letstrololol.cz
Které celebrity mají stejný věk a neřekli byste to do nich

Lehce starší generaci, ale ne zase úplně starou, dost možná udeří do očí fakt, že herec Samy Naceri, hlavní postava filmové série Taxi, má ve skutečnosti už 53 let. Bum. A to si ho celá řada z nás pamatuje jako mládence, co se prohání italskými ulicemi měst ve svým super ultra dokonalém fáru s cedulkou "odvezu vás kamkoliv a za příplatek mi můžete v autě zvracet". Které celebrity jsou však stejně staré a neřekli byste to do nich? V této galerii zahlédnete filmové here jako Silvester Stalone nebo dědečka Chucka Norrise. Vedle nich i Terryho Crewse a nebo kapitána Picarda z legendárního Star Treku.

letstrololol.cz
Kdyby Hru o trůny vytvořili v Disney

Jak by to vypadalo, kdyby Hru o trůny vytvořili v Disney? Mrkněte na tuhle galerii, která Vám připomene některé scény ze seriálu Hra o trůny a zároveň ukáže, jak by takové scény mohly vypadat v podobě pohádek od Disneyho.

letstrololol.cz
Ty nejlepší chyby ve filmech Harry Potter

V této galerii jsme dali do kupy ty nejlepší chyby z filmů o Harrym Potterovi. Pokud se chcete podívat na momenty, kterých si nevšimli ani sami tvůrci, určitě nepřehlédněte následující kolekci. Chyby ve filmech jsou samy o sobě velmi zábavným tématem pro mnohé návštěvníky nejen Trololol. Pokud ale chápete hledání chyb jako hnidopichšství, pak jste nepochopili pointu - tady žádná hnida není.

letstrololol.cz
10 slavných počítačových her v kostce

Každá hra má jiná specifika. Pojďme se podívat na jednotlivé střílečky, ve kterých máme přidělenou nějakou herní mechaniku. Jak si modelový hráč poradí s protivníky nebo jakou finty je možné použít? Někdy se bohužel i nejzkušenějším hráčům stává, že je jim k ničemu. Následující obrázky pochopí jen opravdový příznivce her. Rozklikněte si tedy hráčský komiks a připomeňte si časy, když jste prožívali to napětí.

letstrololol.cz
Táta mění dětské kresby syna v anime arty

Kdo z vás má nebo měl takového tátu? Synek tohoto šikovného designéra totiž čaruje pomocí tužky, kreslí čárymáry a jeho táta potom postavičky, jejich siluety a případné jiné aspekty čmáranice, vezme a předělá je do profesionální anime verze. Výsledek je naprosto uchvancancující a můžete tak vidět ochránce ohně, kouzelného rytíře, mimozešťana a další fiktivní postavičky úchvatného světa kreseb.

letstrololol.cz
Jak vypadají hororové filmové hvězdy ve skutečnosti

No ovšem, že ďábelské kreatury ve filmech nebyly skutečné. Tedy ne v těchto filmech. A někdo je tedy musel hrát. Otázkou dosud bylo, kdo. A jak asi dotyční lidé vypadají? V této unikátní kolekci si prohlédnete ty nejlepší hororové trháky - tedy ty ďábelské příšery a duchy, které se v nich objevily. Stranou nejde Kruh, Nenávist, V zajetí démonů, To a celá řada dalších snímků. Nenechte si ujít, stojí to za to!

letstrololol.cz
Co si přejete jako dítě a co si přejete jako dospělí

Jak člověk stárne, jeho priority se mění.  Mění se jeho přání, jeho touhy, stejně tak ale i povinnosti. Malé dítě má pocit, že život dospěláka je balada, jako procházka růžovým sadem. Jenže realita je trochu jiná a to se odráží i na přáních každého správného dospěláka, kterej musí chodit do práce, makat nebo alespoň dělat, že maká. Obdobně s touhami je na tom řízení vozidel, prohlížení fotografií z dětství a tak dále. Zábavně tuto problematiku ztvárnili autoři z College Humor právě v těchto komiksech.

letstrololol.cz
Sourozenci v dětství versus v dospělosti

Jste-li jedináčci, pravděpodobně nikdy nezažijete ten pocit, když vám starší sourozenec dá po čuni. Nebo když jste starší ze sourozenců a dáte tomu mladšímu po čuni. A nebo taky to, když jste stejně staří, a bijete se do bezvědomí. Nakonec tedy ani nezažijete to nostalgické vzpomínání v dospělosti, kdy jste si zavzpomínali v láskyplném obětí, jaké to bylo, když jste si dávali přes držku. Ano, tohle všechno a nejen to je kontrastní srovnání toho, jaké to je, když máte sourozence v dětství a jaké to je, když máte sourozence v dospělosti.

letstrololol.cz
Nahrazené a upravené postavy z Harryho Pottera, o kterých dost možná nevíte

Zatímco kniha Harry Potter si po stránce postav držela svoji konzistenci logicky proto, že tam k žádné "záměně" dojít ani nemohlo, ve filmech docházelo k řadám více či méně nenápadným proměnám. Zkrátka, když nemohli do potřebné role obsadit herce z předešlého filmového dílu Harryho Pottera, jednoduše jej nebo ji nahradili někým úplně jiným.

letstrololol.cz
Evoluce mužů a žen od roku 1986 do roku 2046

Tento post berte trochu s nadsázkou aneb když vezmete muže a ženy z roku 1986, poté je sladíte do podoby, kterou oplívají nyní, a následně se budete snažit predikovat jejich podobu za desítky let. Jisté totiž je, že dnešní krakonoši se nesnaží být drsnými horaly nýbrž cácorkami, co se snaží zalíbit ostatním mužům.

letstrololol.cz
Pokud vás holka podvede, omluvte se jí za to

Ženská logika prostě není logická. Jak jinak byste vysvětlili, že pokud vás podvede holka, nakonec to všechno dopadne tak, že byste se měli omlouvat vy? No, nechtěli bychom teď být v kůži chudáka Derpa (nebo toho chlápka, co po dobu trvání komiksu drží ukázkový poker face). Ponaučení pro dnešní den je velmi jednoduché - když už máte potřebu svou přítelkyni sledovat, nikdy jí to nepřiznávejte.

letstrololol.cz
5 fází utrpení, když někdo drží váš telefon

Všichni jsme někdy zažili ten krutý pocit zoufalství, smutku, smiřování... zkrátka to vnitřní utrpení, když jsme někomu známému půjčili svůj mobilní telefon. A on ho použil na mnoho dalších operací, které jsme mu dopředu neschválili. Začne se například posouvat dál v prohlížení fotografií. No nedali byste mu po čuni?! A přesně o tom je tento radostný komiks plný radosti.

letstrololol.cz
Jaké je to být nezadaný - nejlepší a nejhorší momenty

Být nezadaný, to je pro jednoho vytoužený sen, pro jiného zase noční můra. Pravdou je, že když je člověk v manželství, často sní o momentě, kdy bude úplně sám a bude se moci rozhodovat samostatně. Hlavně tedy bude mít pokoj od všech těch keců partnera, že. Být nezadaný je však také náročné. Všechno má zkrátka svoje výhody a nevýhody a pokud aktuálně nejste single, můžete si připomenout nejlepší a nejhorší momenty nezadanosti v tomto zábavném srovnání od College Humor.