K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 16×
redmeat.cz
aktuálně doporučujeme
   Inzerce
pokračovat na 10 nej memů tohoto týdne
Frigidní kritika pozůstatků
redmeat.cz
redmeat.cz via Author images Johana Kopřivová

Frigidní kritika pozůstatků

4.7 / 5 16×
Pan Bix
avatar

Abyste mohli přidávat komentáře, nebo se zaregistrujte.

Inzerce
letstrololol.cz
Umělec si vzal 20 drog a vytvořil 20 ilustrací aby ukázal, jak drogy působí

Existují různé druhy umění a stejně tak různé způsoby, jak můžete vnímat nejen umění, ale i realitu. A když to všechno "propojíte", zkrátka si vezmete drogu, může to mít zajímavý dopad na to, co zrovna tvoříte (netýká se opilců). Jeden z umělců si vzal celkem 20 drog, aby nastínil jejich působení na lidský mozek prostřednictvím malby portrétu ženy. Která z drog je podle vás nejzajímavější?

letstrololol.cz
Holky vašich životů

Jó, ženský. To jsou můzy, tak trochu i medůzy... a není snad chlapa, který by s nimi nezažil nějaký problém. Celý život se vlastně točí kolem ženských. A tento komiks ukazuje, jak se mění role mužů od školy až po stáří, a to vůči ženám. V jaké fázi života se nacházíte vy, pokud už nejste dávno mrtví?

letstrololol.cz
Nikdy si nenajde holku: rozšířená edice

Znáte to. Každý jsme někdy znali nebo stále známe někoho, kdo byl ošklivým, a pak jakoby lusknutím prstu ohýbal jednu holku za druhou rychleji než písty záoceánského parníku. A právě tento meme příspěvek jasně poukazuje na některé slavné osobnosti a celebrity - ošklivá káčátka, ze kterých se vyklubaly překvapivě oslnivé labutě. Rage komiks "Nikdy si nenajde holku!" vám dokáže, že všchni máme naději!

letstrololol.cz
Jak ženy vybírají podprsenku. Je to věda!

Víte, jak si ženy vybírají podprsenku? Pánové ani netuší, že výběr toho správného tvaru a velikosti podléha aerodynamickému testování, odolnostním zkouškám vůči výbuchu atomové bomby a v neposlední řadě fenoménu, který by nikdo nečekal - že jedno prso má žena menší a druhé větší. To je pak, panečku, věda!

letstrololol.cz
4 nejlepší parodie Pána prstenů

Legolas, Frodo, Gandalf, Aragorn, Gimli, Sauron…  Možná, že jste se rozhodli podle těchto hrdinů pojmenovat své děti. Možná, že ve vás tato jména vyvolávají jen mlhavou představu jakéhosi obrovského ohnivého oka (a teď zrovna nemáme na mysli zánět spojivek). Ať  už se vám trilogie Lord of the Rings zapsala do hlavy jakkoli tučným písmem, je jisté, že vás tyto parodie Pána prstenů budou bavit. A navíc se přesvědčíte o tom, že nejznámější, a dost možná i nejlepší fantasy na světě, dokáže být nejen epické, ale také zatraceně zábavné a neskutečně cool. A kdo ví, možná, že když budete hodní, předvede vám Gandalf i svůj pověstný trik se špičatým kloboukem…

letstrololol.cz
18 kreseb plných důvtipu

Na internetu jsou tací umělci, kteří snad nikdy nevyčerpají svoji studánku nápadů a budou chrlit své dokonalé kresby až do samotného konce světa, kdy se Slunce zhroutí sami do sebe a jeho pozůstalostní černá díra sežere celou naši sluneční soustavu. Důkazem je i autor těchto 18 kreseb, které jsou natolik uchvancancující, že více uchvancancující být nemohou.

letstrololol.cz
8 všedních problémů každé opravdické ženy

Všední životy žen jsou plné tampónů, chlupů na nohou a rukou, řasenek a skříně plné hader. Ženy to ale v životě lehké nemají, protože se chtějí líbit právě mužům. Takže bychom mohli feministicky dodat, že za všechno mohou chlapi. Haha. No. Raději ale ne. 8 všedních problému každé opravdické ženy poukazuje na náročné chvíle, které strastiplně každá zvládá. Protože musí. Nebo chce. Nebo oboje.

letstrololol.cz
8 jedinečných důvodů, proč je The Sims jedna velká prča

Co se vám vybaví, když se řekne The Sims? Mnohým simulátor života - nejen rodinného. Jiným sadistická hra plná potenciálu k mučení nevinných Simíků. A těm v poslední škatulce hra plná naprosto dokonalých a logických momentů. A přesně o tom je následující galerie momentů z této počítačové hry, která zachycuje logiku The Sims v ostrých konturách.

letstrololol.cz
V tomhle se najde snad každá žena

Mezi námi ženami-občas máme složitý život, za který si občas můžeme i samy. A složitý životsi někdy žádá i složité řešení na složité situace. Není divu, že nám muži dost často nerozumí. Ano, hádáte správně, dnes pro vás máme vtipně udělanou galerii o ženách takových, jaké doopravdy jsou. Klidně se s vámi vsadím, že alespoň jednou v životě se každá žena ocitla v jedné z těch patnácti situací. Já třeba snad skoro ve všech. Zajímá vás logika žen? Pak tahle galerie čeká právě na vás!

letstrololol.cz
Jak vznikli a proč vyhynuli dinosauři

Víte, proč dinosauři vyhinuli? A také to, jak vznikli? Dokonalý komiks od ItsTheTie vyobrazuje Boha, strejdu Satana a moment, který tam nahoře spečetil osud ještěrek před 65 miliony let (i když ony to nebyly ani tak ještěrky jako slepice, podle nejnovějších vědeckých důkazů, ale vem to čert, že?). Jsou to hadi a jdou do pekel! :-D

letstrololol.cz
Když jste nic neudělali a pošlou vás do pekla

No vážně! Znáte to, když na vás někdo svalí vinu, vy za nic nemůžete, a odpověď "to samo" není dostatečně uspokojující pro rozladěnou protistranu?! Pamatujte, že můžete také skončit v pekle. Ačkoliv zde je příběh založen na něčem trošičku jiném, je zcela zásadní podotknout, že tento komiks od autorů ItsTheTie je jedním z nejpovedenějších. Takže nepřehlédněte!

letstrololol.cz
Co kdyby byly Disney postavy rodiči?

Dovedete si to představit? Disney postavičky známé z pohádek - zejména pak princezny, ze kterých se najednou staly mámy. Jaké by asi byly? Jak by pečovaly tyto postavičky o své potomky, potažmo se chovali ke svému partnerovi? Ruku na srdce, žádná sranda by to nebyla. A přesně na to se snažili poukázat autoři komiksů z College Humor. Povedlo se? Jdnoznačně ano!

letstrololol.cz
5 problémů, které bude mít na stáří naše generace hráčů

Hraní her je u spousty lidí mladé generace každodenní zábava. Není nic lepšího než vypnout a zahrát si suprovou hru. Co s námi ale bude za pár let? Pro hráče bude těžké udržet kvalitu hraní a nemít nějaký ten problém. Jak na tom bude dnešní generace v důchodovém věku, se dozvíte v nové galerii s komiksem pro hráče od Dorkly. Shrňme si pět možných problémů naší budoucnosti.

letstrololol.cz
Muž si udělal díru do nohy a co mu z ní vytáhli, překonalo všechna očekávání

Každému z nás se už stalo, že si zadřel do prstu ruky nebo nohy třísku, která nejenže nešla vytáhnout ven, ale také způsobovala abnormální bolest, které jsme museli čelit s nasazením super hrdiny a doufat, že v nejbližších pěti minutách narazíme na něco, čím bychom toho zmetka mohli vytáhnout. A právě o tom je následující koláž gifů, ve kterých uvidíte abnormálně velkou věc čouhající anonymnímu chudákovi z nohy.

letstrololol.cz
Vábení

MySilentHorror není pro milovníky strašidlných obrázků a hororvých komiksů žádnou novinkou, právě naopak. Pravidelně svým čtenářům přináší komiksy, které jsou mnohdy opravdu temné a děsivé. Dnešní díl se neřadí k tomu nejsilnějšímu kalibru, nenajdete zde žádné mrtvoly nebo zombíky. I přesto však bude hlavní hrdina příběhu na konci opravdu velmi rozrušen.

letstrololol.cz
Démonicky vyobrazená znamení. Které je to vaše?

Démonické vyobrazení znamení sklidilo mezi čtenáři velký úspěch a patří k nejčtenějším galeriím na Trololol vůbec. Dost možná je to proto, že se každý z nás najde v jednom z nich. Co za znamení jste vy a co říkáte na svoje démonické vyobrazení?

letstrololol.cz
Co o vás říká váš účes?

Jaký máte účes? A co o vás vypovídá? College Humor si vzalo jednotlivé kadeřavé styly na pranýř a popsalo v krátkých odstavcích několik situací, které jste dost možná už někdy zažili nebo je právě zažíváte. Upozorňujeme, že jediné, co v galerii nenajdete, je holá hlava. Tu má třeba autor Trololol. Je to pozůstatek po radioaktivním záření v Černobylu. Bylo to fajn, jen to docela pálilo.

letstrololol.cz
Umělkyně zobrazuje princezny a pop ikony s osudem, který je potkal

Make up art zachvátil internet. Ženy, často krásné a zjevně nadané, přetváří svá těla v naprosto neuvěřitelné kreatury, často jako vystřižené z filmů od Spielberga. Ovšem v tomto konkrétním případě kouknete na umělkyni, která nejdříve ztvárnila některou slavnou filmovou/seriálovou tvář (nejen z pohádek od Disney) v ukázkovém provedení, vedle tváře, které dané postavy buďto zastihly ránou osudu, nebo byla velká pravděpodobnost, že by se tomu tak skutečně mohlo stát.

letstrololol.cz
Prostitutka

Pokud si říkáte, co že je na tomto díle tak strašidelného - vždyť je vlastně komický, ne legrační - pak si pozorně prohlédněte poslední obrázek dámy a napraného pána. Mráz po zádech? Další díly legendární série komiksů MySilentHorror vás zavede do ulic během potemnělé noci, kde pod lampou vyhlíží vnadná prostitutka své potenciální klienty - oběti. Necháte se lapit?!

letstrololol.cz
11 kroků, jak se stát neodolatelnou ženou

Jak se stát žádanou alfa samicí? Jak být opravdu HOT a netvářit se jakobyste zrovna dojídala talíř u babičky, která vás nutí přibrat dalších 18 kilo jen proto, že vypadáte moc hubeně? Ano, s těmito problémy, a s celou řadou dalších věcí, vám v následujícím článku poradíme. Uvidíte, jak správně držet jako žena svoje tělo, jak se klukům dívat do očí, jak se oblékat, ba i to, jak s klukem komunikovat. Věřte nám - stačí pár jednoduchých rad a každýho fešáka ulovíte!

letstrololol.cz
Dětské hvězdy z Disney Channel, které vyrostly v krásky

Ano. A je jich hodně. A všechny jsou dnes krásné. Víceméně. Disney kanál není zrovna trendem v České Republice, potažmo na Slovensku. To nám ale nebrání, abychom se podívali na některé slavné dětské celebrity před mnoha lety v porovnání s tím, jak tyto krásné a půvabné ženy - už ne jako děti - vypadají dnes.

letstrololol.cz
Co kdyby měly krásky od Disney jinou barvu pleti? Podle nás vypadají fenomenálně!

Tak zaprvé: my nejsme žádní rasisti. A za druhé: celé řadě Disney princezen to děsně sekne, pokud je zobrazíme v jiné barvě pleti. Následující kolekce dokonale předělaných krásek stojí za shlédnutí ať už se vám budou líbit či nikoliv. Vedle prohazování pohlaví a kdo ví, čeho všeho ještě, je prohození rasy tím nejlepším, co v kolekci Disney artů najdete.

letstrololol.cz
Když po překlopení z 2D do 3D začnou vypadat divně a oplzle

Existují postavičky z pohádek, kreslených filmů a komiksů, které nikdy nespatřily světlo trojrozměrého světa. Byly vždy dvojrozměrné. A dost možná by tak měly být navždy. Protože některým z nich opravdu nesluší podoba žluté krysy, slizké houby a kdo ví, jaké další možné podoby. Podívejte se sami. Ale pamatujte - my jsme vás varovali! :-D

letstrololol.cz
12 mýtů, kterým věříme díky filmům

Díky sledování filmů jsme se dozvěděli mnoho "užitečných" informací. Třeba to, jak odletět na kosmiské lodi do vesmíru přes pás asteroidu. Ale tahle všemi milovaná velká obrazovka nám občas pěkně lže. A my těm lžím stále ještě věříme! Pořád nechápete, o čem mluvíme? Máme pro vás porovnání, ve kterém konečně naleznete pravdu. To, co vidíte ve filmech není vždy reálné ve skutečnosti. Podívejte se na to, čemu jste až do této chvíle slepě věřili, ale už je tomu konec!