K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 16×

Frigidní kritika pozůstatků

4.7 / 5 16×
pokračovat na 10 nej memů tohoto týdne
Frigidní kritika pozůstatků
              Inzerce
Inzerce

avatar

Abyste mohli přidávat komentáře, nebo se zaregistrujte.

Obsah, který vás může zajímat

letstrololol.cz
Obrázky, které pochopí pouze ženy

Každá žena je jedinečná, to také v tom, co dělá. Podívejte se na komiks ženské příběhy z brightside.me, které vytvořila autorka Valeriya Fortuna a zaručeně se mohly každé z nich stát. Nejrůznější každodenní situace, občasné nezdary, chyby nebo zlomyslnosti žen. Přiznejme si, že každá má i své osobité manýry a některé pochopí jen málokterý muž, ale přes to bez něžného pohlaví by byl svět chmurnější a smutnější. Pouštíme tedy do světa další galerii o ženách a jejich životě z rubriky Srandovní obrázky.

letstrololol.cz
10 dětských celebrit, které postihl syndrom Nevilla Longbottoma

Říká vám něco jméno Nevill Longbottom? Ano, je to ten "fešák" z filmového Harryho Pottera, který nikdy nepobral moc krásy - alespoň v dobách, kdy se nátáčely konkrétní díly tohoto filmu. Jenže časy plynou a z ošklivého mutovaného káčátka se stala překvapivě krásná labuť... labuťák. A tento herec v tom není sám. Existuje celá řada dalších slavných celebrit, které potkal podobný osud. Podívejte se sami!

letstrololol.cz
Muž si udělal díru do nohy a co mu z ní vytáhli, překonalo všechna očekávání

Každému z nás se už stalo, že si zadřel do prstu ruky nebo nohy třísku, která nejenže nešla vytáhnout ven, ale také způsobovala abnormální bolest, které jsme museli čelit s nasazením super hrdiny a doufat, že v nejbližších pěti minutách narazíme na něco, čím bychom toho zmetka mohli vytáhnout. A právě o tom je následující koláž gifů, ve kterých uvidíte abnormálně velkou věc čouhající anonymnímu chudákovi z nohy.

letstrololol.cz
Máte nějakou skrytou mentální poruchu? Tento test to odhalí!

Velmi nás zajímá, kolik z vás vyhedá po přečtení této galerie odbornonu pomoc  u psychologa, takže nám nezapomeňte sdělit svůj verdikt v komentáři! Máme pro vás další psychologický test, který odhalí vaše mentální poruchy, o kterých jste ani nevěděli! Stačí si udělat tento jednoduchý test. Pozorně se podívejte na každé z následujících šesti koleček. Nenechte se zmást, není to test u očního lékaře, ale probíhá téměř  stejně. Vidíte v každém kolečku číslo? Pak je vše v pořádku. Pokud ale nějaké číslo nedokážete identifikovat, přečtěte si svoji charakteristiku!

letstrololol.cz
Disney princezny na vysoké škole. Co by dělaly? S kým by se muckovaly?

Dovedete si představit Disney princezny na vysoké škole? Co by asi tak dělaly? A s k ým by randili? Tuhle otázku si položili autoři komiksů z CollegeHumor a zobrazily některé nejdůležitější disney krásky ve světle dosud netušeném. Nutno dodat, že kdyby opravdu existovaly teď a tady, možná by byla realita daleko tvrdší, než jak ji vyobrazují následující vtipné komiksy.

letstrololol.cz
Co když se z kreslených krásek stanou muži a z mužů zase ženy?!

Internet je doslova zavalen photoshopovými úpravami Disney princezen. A ani tato kolekce není výjimkou, ba naopak je jedním z nejpovedenějších úprav, jaká jen Disney princezny - a nejen princcezny - zasáhla. Můžete zde totiž nahlédnout do pohádek, ve kterých by prinezny nahradili mužní muži a ve kterých by se muži změnili na krásné ženy - chcete-li, princezny. Například zde zahlédnete Zvoníka u Matky Boží v ženském podání a mnohé další!

letstrololol.cz
Poznáte, které fotky jsou pravé a které upravené?

Dokážete rozpoznat pravé fotky a ty, které někdo upravil ve Photoshopu? Nutno dodat, že v této galerii žen "předtím a potom" je to obzvláště těžké. Někdo si s úpravou dal záležet a jednoznačné stanovení originálu a označení 'fejku' nemusí vůbec odpovídat pravdě. Ať už jsou pravé ty ženy, které trpí nadváhou, nebo ty ženy, co oplívají sexy křivkami, určitě se při odhalování chyb dost zabavíte.

letstrololol.cz
Harry Potter a postavy nakreslené podle knihy versus filmové verze

Tohle je Harry Potter. A postavy, které nakreslil jeden *bezejmenný* umělec dle popisu v knize a současně je postavil vstříc kontrastu podoby, kterou tyto postavy získaly ve filmu. Jak moc se liší samotný Harry? A jak moc Hermiona? Slečna Grangerová byla původně pizizubkou, v originálním filmu však ztratila tento defekt a stala se poněkud atraktivní bordelmámou. Škoda, že se autoři neřídili popisem postav u dalších charakterů. A nebo se trefili? Co myslíte?

letstrololol.cz
Dělá tohle i vaše učitelka? Tahle DOKRESLUJE (červeně) čmáranice svých studentů!

Známe to všichni - občas si během nudné hodiny něco čmrkáme do sešitu nebo na papír. A když dojde na věc, některá z těchto čmrkanic se může dostat k učiteli. Třeba právě v momentě, kdy píšete test. Jedna skvělá učitelka se přitom baví právě tím, že tyto čmáranice dokresluje a dotváří tak příběh, který by jeden často ani nečekal. Stojí za podívání!

letstrololol.cz
Nahrazené a upravené postavy z Harryho Pottera, o kterých dost možná nevíte

Zatímco kniha Harry Potter si po stránce postav držela svoji konzistenci logicky proto, že tam k žádné "záměně" dojít ani nemohlo, ve filmech docházelo k řadám více či méně nenápadným proměnám. Zkrátka, když nemohli do potřebné role obsadit herce z předešlého filmového dílu Harryho Pottera, jednoduše jej nebo ji nahradili někým úplně jiným.

letstrololol.cz
Narozeniny v dětství a narozeniny dnes - taky to tak máte?

Jak člověk stárné, a hlavně jak dospívá, tak se z kouzelných momentů plných překvapení o Vánocích a narozeninách stává zaběhnutá a trochu kýčovitá rutina. V následující koláži komiksů se můžete podívat na rozdíl mezi narozeninami v dětství a narozeninami v dospělosti. Je to trochu smutné, ale co se dá dělat, že?

letstrololol.cz
Umělec ztvárnil šokující ilustrace toho, jak se cítí zvířata

Někdy si ani neuvědomujeme, co se děje přímo vedle nás. Umělec ztvárnil šokující ilustrace toho, jak by se cítili lidé, kdyby byli na místě zvířat. Jen si představte, kdyby zvířata byla dominantnější a vládla lidem. Není to moc hezká představa. Některé obrázky jsou kruté, takže vás po shlédnutí této galerie nejspíše trochu píchne u srdce, ale je to přesně tak, jak to chodí v dnešním světě. Krutá realita, kterou si ne každý uvědomuje.

letstrololol.cz
6 důvodů, proč byste měli žít bezpochyby se spolubydlícím

Tohle se týká celé řady středoškoláků a vysokoškoláku, jakož i odrostlých jedinců, kteří si hoví v single životě někde uprostřed města a táží se sami sebe, zda by nebylo lepší žít takhle alespoň s nějakým kamarádem, kamarádkou, nebo přímo s více lidmi na jedné hromádce. Nutno dodat, že veškerá úskalí života jako single nutí člověka dělat ze sebe často větší prase, než jaké je doopravdy. Chro. A proto je dobré říci, že 6 zásadních výhod toho, proč žít se spolubydlícím, dokáží inspirovat nejednoho dobytka z vás k tomu, abyste si konečně někoho přisomrovali k sobě!

letstrololol.cz
Jak vypadá svět pro člověka, který byl vychován jako katolík

Co kdybyste byli vychováni jako katolíci? Třeba v česku je katolíku (tušíme) nejvíce, když pomineme fakt, že Česká Republika je země plná ateistů. V zábavné galerii od CollegeHumor můžete vidět některé zásadní činnosti každého člověka, jenž se dal na víru. A nesmí tedy zhřešit. Páč by se z toho jinak musel vymodlit, a to by trvalo dlouho. Neb Bůh je všude a sleduje vás. Srsly. Takže jak vypadá svět člověka vychovanéh jako katolíka, s humorem a nadhledem?

letstrololol.cz
Vaše dítě je magor. Várka zkažených omalovánek dětí, které za nic nemohou.

Na Trololol najdete několik rozmanitých galerií, které se zaměřují striktně na "zkažené omalovánky". Nemá smysl se moc bavit o tom, zda tohle opravdu kreslily roztomilé děti, nebo je to jen výtvor zcela normálního dospělého člověka. Cílem je, že vás kontrast mezi původní a výslednou podobou omalovánek pobaví!

letstrololol.cz
Co dokáže makeup na kreslených postavách?

Víte, co všechno dokáže makeup na kreslených postavičkách? Zvlášť na těch od Disney? Stačí trocha umění s Photoshopem, mít doma přítelkyni po ránu, a výsledek je na světě. Pánové by tedy měli zbystřit, pokud jsou zrovna nezadaní a hodlají jít do vztahu. Ženy jsou jako chameleoni - mění barvy, odstíny a tvary prakticky z hodiny na hodinu. A vážně není nic horšího, než se probudit vedle přítelkyně, co má místo hlavy prdel. Chápete, ne? Koukněte na tuto galerii plnou Disney postav a uvidíte, co všechno dokáže makeup na ženách.

letstrololol.cz
Malování versus Photoshop

Věčné souboje obvykle mají dva vyrovnané soupeře - ostatně právě proto jsou věčné. Občas se vyskytne nějaká výjimka, kdy jeden ze soupeřů převálcuje tohoto druhého rozdílem třídy, ale stejně je lidé budou zase stavět vedle sebe, právě proto, aby byl vidět ten rozdíl. Ve světě počítačové grafiky se jedná o porování Windows Malování a Photoshopu. Pokud jste předchozích 20 let nestrávili v jeskyni, určitě tušíte, jak tohle musí dopadnout. A taky že dopadlo...

letstrololol.cz
Internet před patnácti lety a dnes

Evoluce internetu. Dnes ho považujeme za naprosto samozřejmou  věc, podobně jako televizi, telefony nebo třeba automobily. Internet je ale ze všech technologií nejmladší, přitom však také asi nejvíce masově používanou platformou, díky které dokážeme rychle a obsáhle šířit informace po celém světě. Jaké to však bylo před patnácti lety, být na internetu? Dialup linka, která blokovala pevné linky, pomalé načítání a sazba účtovaná od hodin...

letstrololol.cz
Jaký máte typ osobnosti?

Tento test osobnosti je založen na tom, jakým způsobem člověk reaguje na barevné kombinace a různé objekty. V tomto případě se jedná o různé obrázky očí. Jste filozofická, romantická, nebo výstřední osobnost? Nebo snad nějaká úplně jiná?

letstrololol.cz
10 slavných počítačových her v kostce

Každá hra má jiná specifika. Pojďme se podívat na jednotlivé střílečky, ve kterých máme přidělenou nějakou herní mechaniku. Jak si modelový hráč poradí s protivníky nebo jakou finty je možné použít? Někdy se bohužel i nejzkušenějším hráčům stává, že je jim k ničemu. Následující obrázky pochopí jen opravdový příznivce her. Rozklikněte si tedy hráčský komiks a připomeňte si časy, když jste prožívali to napětí.

letstrololol.cz
Disney pohádky versus realita

Jedna věc jsou pohádky. Druhá věc je realita. Jak dokonalé rozdílne tyto dva aspekty jsou, to se rozhodli porovnat autoři komiksů z College Humor a vytvořili unikátní sbírků, ne nepodobnou kolekcím "očekávání versus realita", v tomto případě ale jako "Disney versus realita", kde je více než cítit, jak někdy realita bolí. A někdy i Disney. A někdy obojí. Tak co je lepší, dámy a pánové?

letstrololol.cz
Proč je mazlení po první nové zkušenosti v posteli nejlepší

Mazlení má rád každý. Někdo s opačným pohlavím, někdo se stejným pohlavím, jiný zase se svými domácími mazlíčky, či nedávnou zakoupeným kalashnikovem - to se týká více fanoušků armádních záležitostí. Proč je ale mazlení s partnerem tak důležité? A proč je vlastně nejlepší? V tomto poněkud krátkém, zato výstižném komiksu pochopíte.

letstrololol.cz
11 kroků, jak se stát neodolatelnou ženou

Jak se stát žádanou alfa samicí? Jak být opravdu HOT a netvářit se jakobyste zrovna dojídala talíř u babičky, která vás nutí přibrat dalších 18 kilo jen proto, že vypadáte moc hubeně? Ano, s těmito problémy, a s celou řadou dalších věcí, vám v následujícím článku poradíme. Uvidíte, jak správně držet jako žena svoje tělo, jak se klukům dívat do očí, jak se oblékat, ba i to, jak s klukem komunikovat. Věřte nám - stačí pár jednoduchých rad a každýho fešáka ulovíte!

letstrololol.cz
12 ukázek, jak kreativně potrápit učitelku. A dostat za pět.

Kdybyste chtěli pár tipů a triků, jak potrápit vaši neoblíbenou či oblíbenou učitelku, určitě se můžete kouknout do této koláže vtipných odpovědí na vyplňovačky v učebnicích či písemných testech. Jenom bychom rádi dodali, že tohle můžete na své kantory aplikovat za předpokladu, že vám nevadí pětka jako vyšitá :-D