K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 16×
redmeat.cz
aktuálně doporučujeme
pokračovat na 10 nej memů tohoto týdne
Frigidní kritika pozůstatků
redmeat.cz
redmeat.cz via Author images Johana Kopřivová

Frigidní kritika pozůstatků

4.7 / 5 16×
Pan Bix
avatar

Abyste mohli přidávat komentáře, nebo se zaregistrujte.

hihinky.cz
16 upřímných ilustrací o tom, že život s velkým poprsím není žádný med

Pokud máte velká prsa, nese to s sebou pochopitelně celou řadu výhod, zejména co se týče mužů. Nicméně každá bohatě obdařená žena vám potvrdí, že to má také velkou spoustu nevýhod, který vám dokážou pěkně znepříjemnit život.

letstrololol.cz
Dětské hvězdy z Disney Channel, které vyrostly v krásky

Ano. A je jich hodně. A všechny jsou dnes krásné. Víceméně. Disney kanál není zrovna trendem v České Republice, potažmo na Slovensku. To nám ale nebrání, abychom se podívali na některé slavné dětské celebrity před mnoha lety v porovnání s tím, jak tyto krásné a půvabné ženy - už ne jako děti - vypadají dnes.

letstrololol.cz
Umělec dokonale vykreslil jeho život se ženou

Autor mnoha komiksů a různých kreslených postav Yehuda Adi Devir ukázal světu svoji sérii obrázků, ve které je vykreslený život s jeho manželkou Mayou. Ilutrace jsou velmi vtipné, milé a zahřejí u srdce. Ať už jste ve vážném vztahu či manželství, najdete alespoň jeden obrázek, který se k vám hodí.

letstrololol.cz
14 lidí, kteří si myslí, že vypadají jako celebrity

Pohled, jakým se sami na sebe díváme je, ať už více či méně, odlišný od pohledu druhých. Těchto 14 osob si myslí (nebo jim bylo řečeno), že vypadají jako celebrity. Můžete mezi nimi najít třeba Justina Biebera, Britney Spears nebo Taylor Swift. Ale taky to může být velký omyl. Podívejte se do této galerie a posuďte sami. Připravte se...

letstrololol.cz
Dableři filmových hvězd - už jste je někdy viděli?

Každá celebrita, která se kdy ukázala na filmovém plátně, má svého dabléra (nebo také dubléra). Jde o dvojníka, jenž zastupuje herce nejen v momentě, kdy se natáčí náročná a poměrně riskantní scéna. Bylo by příliš drahé, kdyby hlavní herci utrpěli úraz a nemohli dokončit natáčení, proto je zaskakují dvojníci. Nutno dodat, že ne vždy musí být podobní.

letstrololol.cz
Co si lidé myslí o dnešní generaci a jaká opravdu je

Spousta lidí, hlavně staršího věku, si myslí, že dnešní generaci všechno padá do klína. ,,Jsou rozmazlení, líní a neumějí se o sebe postarat“ – to můžeme často slyšet. V některých případech to bohužel opravdu tak je. Ale najdou se i takoví mladí lidé, kteří musejí tvrdě pracovat, aby si vůbec mohli dovolit věci nezbytné pro život, není jim zajištěna ani základní zdravotní péče, pokud se jí nedožadují (v jiných zemích) nebo pracují bez placení, jen pro získání zkušeností, aby se vůbec v budoucnu mohli ucházet o pracovní pozici. V této kolekci komiksů si ukážeme kontrast názorů o dnešní generaci versus její skutečnost.

letstrololol.cz
Pokud vás holka podvede, omluvte se jí za to

Ženská logika prostě není logická. Jak jinak byste vysvětlili, že pokud vás podvede holka, nakonec to všechno dopadne tak, že byste se měli omlouvat vy? No, nechtěli bychom teď být v kůži chudáka Derpa (nebo toho chlápka, co po dobu trvání komiksu drží ukázkový poker face). Ponaučení pro dnešní den je velmi jednoduché - když už máte potřebu svou přítelkyni sledovat, nikdy jí to nepřiznávejte.

letstrololol.cz
Příbuzenské vztahy herců, do kterých byste to neřekli!

O příbuzenských vztazích mezi postavami vašeho oblíbeného filmu či seriálu víte určitě všechno. Kdo, kdy, kde, jak, s kým… ale máte tušení, jak je to s příbuzenskými vztahy mezi herci? Jistě, sem tam něco proletí bulvárními plátky, občas se někdo s někým objeví v novinách. Nicméně to je tak všechno. Vsadíme se, že jste určitě netušili, že Dudley z Harryho Pottera je vnukem Druhého Doktora, což? Nebo že dvojčata Olsenova mají mladší sestru, která si zahrála v nových Avengerech…?

letstrololol.cz
Tenká hranice mezi roztomilostí a odporností

Dvě na první pohled stejné věci nebo činnosti a přitom takový velký rozdíl. Existuje jen velmi tenká hranice mezi roztomilostí a odporným chováním. Jde o detaily, které jsou po chvíli zcela patrné. Buď se začneme rozplývat, jak je všechno hezké, v opačném případě nám podráždí nervy odporná věc, kterou někteří lidé z našeho okolí dělají běžně denně. Porovnejte onu hranici v nové galerii komiksů od Collegehumor.

letstrololol.cz
Víte, že v Malé mořské víle se objevil Mickey Mouse? Disney je ukrývá ve všech svých filmech!

Mickey Mouse - postavička od Volta Disneyho, kterou zná celý svět. Tvůrci animovaných pohádek z dílen Disneyho si ale vzali jeho ikonickou podobu k srdci a implementovali náznaky jeho podoby do celé řady dalších pohádek, které s ním přitom nemají nic společného - tedy nic jiného, než tvůrce. Například v Malé mořské víle se objevila celá rodiny Mickeyho a stojí za podívání moment, kterého jste si určitě nevšimli!

letstrololol.cz
Jak vypadá svět pro člověka, který byl vychován jako katolík

Co kdybyste byli vychováni jako katolíci? Třeba v česku je katolíku (tušíme) nejvíce, když pomineme fakt, že Česká Republika je země plná ateistů. V zábavné galerii od CollegeHumor můžete vidět některé zásadní činnosti každého člověka, jenž se dal na víru. A nesmí tedy zhřešit. Páč by se z toho jinak musel vymodlit, a to by trvalo dlouho. Neb Bůh je všude a sleduje vás. Srsly. Takže jak vypadá svět člověka vychovanéh jako katolíka, s humorem a nadhledem?

letstrololol.cz
Když po překlopení z 2D do 3D začnou vypadat divně a oplzle

Existují postavičky z pohádek, kreslených filmů a komiksů, které nikdy nespatřily světlo trojrozměrého světa. Byly vždy dvojrozměrné. A dost možná by tak měly být navždy. Protože některým z nich opravdu nesluší podoba žluté krysy, slizké houby a kdo ví, jaké další možné podoby. Podívejte se sami. Ale pamatujte - my jsme vás varovali! :-D

letstrololol.cz
Co se stane, když pustíte k dítěti Hipsterku nebo hráčku. Důsledně před tím varujeme!

Bezesporu k nejoblíbenějším se na internetu řadí komiksy s Hipsterkou a Hráčkou od Jago Dibuja. V této kolekci komiksů od tohoto autora si ukážeme několik dechberoucích momentů s dětmi a postavičkami z komiksu, které zcela očividně devalvují veškeré zásady a pravidla, jimiž se dospělí řídí vůči dětem. Zkrátka, hipsterka a hráčka si neberou servítky a s dětmi to opravdu "umí". :-D

letstrololol.cz
Které celebrity mají stejný věk a neřekli byste to do nich

Lehce starší generaci, ale ne zase úplně starou, dost možná udeří do očí fakt, že herec Samy Naceri, hlavní postava filmové série Taxi, má ve skutečnosti už 53 let. Bum. A to si ho celá řada z nás pamatuje jako mládence, co se prohání italskými ulicemi měst ve svým super ultra dokonalém fáru s cedulkou "odvezu vás kamkoliv a za příplatek mi můžete v autě zvracet". Které celebrity jsou však stejně staré a neřekli byste to do nich? V této galerii zahlédnete filmové here jako Silvester Stalone nebo dědečka Chucka Norrise. Vedle nich i Terryho Crewse a nebo kapitána Picarda z legendárního Star Treku.

letstrololol.cz
Jak vznikli a proč vyhynuli dinosauři

Víte, proč dinosauři vyhinuli? A také to, jak vznikli? Dokonalý komiks od ItsTheTie vyobrazuje Boha, strejdu Satana a moment, který tam nahoře spečetil osud ještěrek před 65 miliony let (i když ony to nebyly ani tak ještěrky jako slepice, podle nejnovějších vědeckých důkazů, ale vem to čert, že?). Jsou to hadi a jdou do pekel! :-D

letstrololol.cz
Nikdy si nenajde holku: rozšířená edice

Znáte to. Každý jsme někdy znali nebo stále známe někoho, kdo byl ošklivým, a pak jakoby lusknutím prstu ohýbal jednu holku za druhou rychleji než písty záoceánského parníku. A právě tento meme příspěvek jasně poukazuje na některé slavné osobnosti a celebrity - ošklivá káčátka, ze kterých se vyklubaly překvapivě oslnivé labutě. Rage komiks "Nikdy si nenajde holku!" vám dokáže, že všchni máme naději!

letstrololol.cz
Kdyby na Zemi žilo 100 lidí

Na Zemi momentálně žije něco kolem 1 miliard lidí. Teď si představte, že tento počet smrskneme na pouhých sto lidí – to aby následující data byla lépe představitelná. Naše stočlenná skupinka totiž demonstruje řadu zajímavých faktů o lidské společnosti, například kolik lidí má přístup k pitné vodě, jaký je poměr mezi přívrženci jednotlivých náboženství, kolika jazyky se na světě mluví a tak dále. Tohle v učebnicích zeměpisu rozhodně nenajdete, každopádně vám můžeme zaručit, že vás to bude bavit mnohem víc než učebnice zeměpisu!

letstrololol.cz
6 nejlepších easter eggů z filmů

Zde na Trololol se velmi často setkáte s galeriemi, které se zaměřily na chyby ve známých filmech. V této koláži filmových snímků si ukážeme něco úplně jiného - ukryté easter eggy přímo od tvůrců, kterých si jako běžný divák ani nevšimnete. Kromě toho, že Disney všude nasere Mickey Mouse, máme spíše namysli Indiana Jonese, Spidermana nebo Batmana. Co ukrytého se v nich dá dohledat?

letstrololol.cz
22 nejhorších pocitů na světě. Který z nich je pro vás ten nejděsivější?

Dokonalá kolekce českých memů, která zachycuje pocity a momenty našich životů a které nás každý den stojí mnoho energie, kalorií, nervů a kdo ví, čeho všeho ještě jiného. Pokud milujete memy, jež se zaměřují na naše životní chvíle, v této galerii se budete královsky bavit.

letstrololol.cz
10 slavných počítačových her v kostce

Každá hra má jiná specifika. Pojďme se podívat na jednotlivé střílečky, ve kterých máme přidělenou nějakou herní mechaniku. Jak si modelový hráč poradí s protivníky nebo jakou finty je možné použít? Někdy se bohužel i nejzkušenějším hráčům stává, že je jim k ničemu. Následující obrázky pochopí jen opravdový příznivce her. Rozklikněte si tedy hráčský komiks a připomeňte si časy, když jste prožívali to napětí.

letstrololol.cz
Co o vás říká váš účes?

Jaký máte účes? A co o vás vypovídá? College Humor si vzalo jednotlivé kadeřavé styly na pranýř a popsalo v krátkých odstavcích několik situací, které jste dost možná už někdy zažili nebo je právě zažíváte. Upozorňujeme, že jediné, co v galerii nenajdete, je holá hlava. Tu má třeba autor Trololol. Je to pozůstatek po radioaktivním záření v Černobylu. Bylo to fajn, jen to docela pálilo.

letstrololol.cz
Obrázky, které pochopí pouze ženy

Každá žena je jedinečná, to také v tom, co dělá. Podívejte se na komiks ženské příběhy z brightside.me, které vytvořila autorka Valeriya Fortuna a zaručeně se mohly každé z nich stát. Nejrůznější každodenní situace, občasné nezdary, chyby nebo zlomyslnosti žen. Přiznejme si, že každá má i své osobité manýry a některé pochopí jen málokterý muž, ale přes to bez něžného pohlaví by byl svět chmurnější a smutnější. Pouštíme tedy do světa další galerii o ženách a jejich životě z rubriky Srandovní obrázky.

letstrololol.cz
Změňte nejdříve způsob, jakým přemýšlíte

V dnešní době každý spěchá a někdy se stane, že při setkání dáme na první dojem. Jedinci, kteří jsou nějakým způsobem odlišní od zbytku, se často stávají obětí šikany a terčem posměchu. Je tu příspěvek o několika lidech, kteří si podle mnohých zaslouží opovržení, ale co když je pravda někde jinde? Prohlédněte si příspěvek k zamyšlení varující před násilím a šikanou slabších lidí. Většinou si nic podobného nikdo nezaslouží, spíš naopak.

letstrololol.cz
Jak by se seznamovaly postavy z Disney po SMS? Stojí za podívání! :-D

V dnešní moderní a uspěchané době je všeobecně jasné, že k celé řadě "seznámení" a "poznávání se" dochází prostřednictvím sociálních sítí, chatů a SMS. A protože Disney princezny a jiné Disney postavičky pochází více či méně z daleké minulosti (často smyšlené), někoho na internetu napadlo vyobrazit je tak, jako by to byli naši kamarádi a používali mobil stejně jako my. Jak by se třeba seznámila takzvaná Kráska se Zvířetem, kdyby si psali zprávy? A jak Malá mořská víla?