K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 16×

Frigidní kritika pozůstatků

4.7 / 5 16×
   Inzerce
Inzerce
letstrololol.cz
Toužíte po někom? 6 věcí, které se vám před vyvoleným dějí

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.

letstrololol.cz
Když jste nic neudělali a pošlou vás do pekla

No vážně! Znáte to, když na vás někdo svalí vinu, vy za nic nemůžete, a odpověď "to samo" není dostatečně uspokojující pro rozladěnou protistranu?! Pamatujte, že můžete také skončit v pekle. Ačkoliv zde je příběh založen na něčem trošičku jiném, je zcela zásadní podotknout, že tento komiks od autorů ItsTheTie je jedním z nejpovedenějších. Takže nepřehlédněte!

letstrololol.cz
12 mýtů o lidském těle, které máme všichni zažité

Když jste byli malí, určitě vám rodiče říkali, abyste si nečetli po tmě, že si zkazíte oči. Možná, že některé z vás napadlo, že když potom sníte mrkev, která je podle vašich rodičů zdravá na oči, tak si ten zrak zlepšíte a oba dva jevy se vynulují. Teď vás ale musíme zklamat - nejenže to takhle na světě nefunguje, ale oba dva fakty jsou ve skutečnosti mýty. A patří do široké skupiny mýtů, které nám odmala vtloukali do hlavy. Takže o čem všem že nám to rodiče, příbuzní, ba dokonce i učitelé ve škole lhali?

letstrololol.cz
V tomhle se najde snad každá žena

Mezi námi ženami-občas máme složitý život, za který si občas můžeme i samy. A složitý životsi někdy žádá i složité řešení na složité situace. Není divu, že nám muži dost často nerozumí. Ano, hádáte správně, dnes pro vás máme vtipně udělanou galerii o ženách takových, jaké doopravdy jsou. Klidně se s vámi vsadím, že alespoň jednou v životě se každá žena ocitla v jedné z těch patnácti situací. Já třeba snad skoro ve všech. Zajímá vás logika žen? Pak tahle galerie čeká právě na vás!

letstrololol.cz
8 ukázek toho, jak vypadá vztah, když už se před sebou nesnažíte nic skrývat

V této galerii na vás čeká třetí díl komiksů laděných na téma vyzrálého vztahu, když už před sebou nic neskrýváte! Autorkou těchto vtipných 'vztahových' komiksů je Sarah Graley, která zachycuje momenty každodenního života dvou zamilovaných lidí, kteří už dávno odhodili růžové brýle a právě díky tomu se mají ještě radši. Užívají si společného života i s chybami, které se na sobě naučili milovat, nikdo totiž není dokonalý!

letstrololol.cz
Malování versus Photoshop

Věčné souboje obvykle mají dva vyrovnané soupeře - ostatně právě proto jsou věčné. Občas se vyskytne nějaká výjimka, kdy jeden ze soupeřů převálcuje tohoto druhého rozdílem třídy, ale stejně je lidé budou zase stavět vedle sebe, právě proto, aby byl vidět ten rozdíl. Ve světě počítačové grafiky se jedná o porování Windows Malování a Photoshopu. Pokud jste předchozích 20 let nestrávili v jeskyni, určitě tušíte, jak tohle musí dopadnout. A taky že dopadlo...

letstrololol.cz
Obrázky, které pochopí pouze ženy

Každá žena je jedinečná, to také v tom, co dělá. Podívejte se na komiks ženské příběhy z brightside.me, které vytvořila autorka Valeriya Fortuna a zaručeně se mohly každé z nich stát. Nejrůznější každodenní situace, občasné nezdary, chyby nebo zlomyslnosti žen. Přiznejme si, že každá má i své osobité manýry a některé pochopí jen málokterý muž, ale přes to bez něžného pohlaví by byl svět chmurnější a smutnější. Pouštíme tedy do světa další galerii o ženách a jejich životě z rubriky Srandovní obrázky.

letstrololol.cz
Ilustrace, které dokonale vystihují vztah na dálku

Tabby, digitální umělkyně z Illinois moc dobře ví, jaké to je mít vztah na dálku. Rozhodla se o tom vytvořit komiks, který by ilustroval, jak vypadá její vztah s přítelem po dobu jednoho roku. Nunto ovšem dodat, že tyto ilustrace jsou tak výstižné, že se v nich jistě pozná každý, kdo někdy nějaký vztah na dálku udržoval. Tabbyin grafický styl se do těchto obrázků perfektně hodí, takže si je užijete také po stránce vizuální.

letstrololol.cz
Srovnání knižní a seriálové podoby Hry o trůny

Knižní a filmová podoba se někdy velmi výrazně liší. Příkladem může být i oblíbená Hra o trůny. Jste-li fanouškem tohoto seriálu, pravděpodobně už máte shlédnutý první díl nové série a s napětím čekáte na další! Nebojte se, neprozrazdíme vám nic z dalšího dílu! Ale máme pro vás srovnání knižní a filmové podoby, protože obě se velmi liší. Jste-li vášnivým čtenářem, pak vás to asi nepřekvapí, ale pro ty, co naposledy četli Slabikář, to bude novinka. Podívejte se, jak je Hra o trůny napsána doopravdy!

letstrololol.cz
5 fází vstupu do milostného života, pokud jste z věřící rodiny

Pokud člověk pochází ze silně věřící rodiny, některé věci jsou tam prostě tabu. Třeba to, jak na svět přichází děti. A tak se musí informovat jinými, dostupnými, způsoby. Tak se ovšem nevyhne spoustě omylů, přešlapů a trapasů. Aneb základní rada: nikdy nevěřte internetu.

letstrololol.cz
8 všedních problémů každé opravdické ženy

Všední životy žen jsou plné tampónů, chlupů na nohou a rukou, řasenek a skříně plné hader. Ženy to ale v životě lehké nemají, protože se chtějí líbit právě mužům. Takže bychom mohli feministicky dodat, že za všechno mohou chlapi. Haha. No. Raději ale ne. 8 všedních problému každé opravdické ženy poukazuje na náročné chvíle, které strastiplně každá zvládá. Protože musí. Nebo chce. Nebo oboje.

letstrololol.cz
22 nejhorších pocitů na světě. Který z nich je pro vás ten nejděsivější?

Dokonalá kolekce českých memů, která zachycuje pocity a momenty našich životů a které nás každý den stojí mnoho energie, kalorií, nervů a kdo ví, čeho všeho ještě jiného. Pokud milujete memy, jež se zaměřují na naše životní chvíle, v této galerii se budete královsky bavit.

letstrololol.cz
Láska vs. chtíč

Láska má někdy více podob, než se zdá. Vztah dvou zamilovaných lidí se v průběhu let mění, a někdy se nám může zdát, že se z něj láska snad i vytrácí, ale opak je pravdou. Možná, že se vytrácí chtíč, který byl tak intenzivní na začátku, to nejdůležitější ale přetrvá. Láska je, když si spolu dokážete užívat i naprosto banální záležitosti bez "postranních úmyslů". V této galerii na vás čeká porovnání lásky a chtíče. A v jaké fázi je váš vztah?

letstrololol.cz
Když po překlopení z 2D do 3D začnou vypadat divně a oplzle

Existují postavičky z pohádek, kreslených filmů a komiksů, které nikdy nespatřily světlo trojrozměrého světa. Byly vždy dvojrozměrné. A dost možná by tak měly být navždy. Protože některým z nich opravdu nesluší podoba žluté krysy, slizké houby a kdo ví, jaké další možné podoby. Podívejte se sami. Ale pamatujte - my jsme vás varovali! :-D

letstrololol.cz
Ikea vzala malby dětí a vytvořila z nich plyšáky

Byl to chytrý obchodní tah a měl velký úspěch. Nadnárodní řetězec (nejen) v prodeji nábytku se totiž inspiroval na internetu a rozhodl se vzít malůvky dětí, které pak nechal přepracovat do podoby plyšových hraček. Z podivných čmáranic tak vznikli nanejvýše zajímavé kreatury. Kterou z nich byste chtěli ňahňat v posteli vy?

letstrololol.cz
Disneyovské princezny ve všech stádiích vašeho života

Autor se nesnažil o nic jiného, než vyobrazit naše mnohé životní situace, ve kterých se nachází určití lidé, a ty nahradit postavičkami z pohádek od Disney. Nejde nutně jen o princezny, ačkoliv ty vévodí většině tohoto tématu. Kde se tedy nacházejí tyto krásky a ve které životní situaci nyní jste vy?

letstrololol.cz
15 fotografií, které dokazují, že postavy z animovaných filmů jsou skutečné

Když si malé dítě myslí, že jsou postavy z jeho oblíbených filmů skutečné, rodiče mu to nejprve zkusí co nejcitlivěji vysvětlit a pokud se ho to stále drží, navšítí s ním psychiatra. Jenže co se stane, když si to začne myslet dospělý? To si takhle sedíte v metru, když najednou si všimnete, že vedle vás sedí Gru z filmu Já, padouch. Nebo se koukáte na Doktora House a uvědomíte si, že Cuddyová jako by z oka vypadla Matce Gothel s filmu Na vlásku. Takže - kdo je tady blázen?

letstrololol.cz
Kdyby byly Disney příběhy o 50% více realistické

Kromě epizod o Disney pohádkách, ve kterých se autoři CollegeHumor věnovali původním předlohám těchto příběhů, se nyní podíváme více retrospektivně také na hypotetický případ, kdybychom jen o padesát procent upravili scénář Disney pohádek tak, aby odpovídal více potenciální realitě. Dokážete si představit, že byste toto vyprávěli svým dětem před spaním?

letstrololol.cz
Ty nejlepší chyby ve filmech Harry Potter

V této galerii jsme dali do kupy ty nejlepší chyby z filmů o Harrym Potterovi. Pokud se chcete podívat na momenty, kterých si nevšimli ani sami tvůrci, určitě nepřehlédněte následující kolekci. Chyby ve filmech jsou samy o sobě velmi zábavným tématem pro mnohé návštěvníky nejen Trololol. Pokud ale chápete hledání chyb jako hnidopichšství, pak jste nepochopili pointu - tady žádná hnida není.

letstrololol.cz
Najděte nejsměšnější jazyk! Aneb víte, jak se ve světě říká Glumovi?

Hehe. No nic. Tohle je další série těch nejlepších jazykových srovnávaček, ovšem tentokrát se rozhodně nezaměřuje jen na němčinu. Abychom pravdu řekli, němčina jako jazyk je naprostou demoverzi oproti celé řadě jiných, naprosto neuvěřitelných kdovícoštin. Pojďme si ukázat největší rarity ze světa. Budete koukat jak vyoraná myš.

letstrololol.cz
Co kdyby byly Disney postavy rodiči?

Dovedete si to představit? Disney postavičky známé z pohádek - zejména pak princezny, ze kterých se najednou staly mámy. Jaké by asi byly? Jak by pečovaly tyto postavičky o své potomky, potažmo se chovali ke svému partnerovi? Ruku na srdce, žádná sranda by to nebyla. A přesně na to se snažili poukázat autoři komiksů z College Humor. Povedlo se? Jdnoznačně ano!

letstrololol.cz
Máte nějakou skrytou mentální poruchu? Tento test to odhalí!

Velmi nás zajímá, kolik z vás vyhedá po přečtení této galerie odbornonu pomoc  u psychologa, takže nám nezapomeňte sdělit svůj verdikt v komentáři! Máme pro vás další psychologický test, který odhalí vaše mentální poruchy, o kterých jste ani nevěděli! Stačí si udělat tento jednoduchý test. Pozorně se podívejte na každé z následujících šesti koleček. Nenechte se zmást, není to test u očního lékaře, ale probíhá téměř  stejně. Vidíte v každém kolečku číslo? Pak je vše v pořádku. Pokud ale nějaké číslo nedokážete identifikovat, přečtěte si svoji charakteristiku!

letstrololol.cz
Kdyby na Zemi žilo 100 lidí

Na Zemi momentálně žije něco kolem 1 miliard lidí. Teď si představte, že tento počet smrskneme na pouhých sto lidí – to aby následující data byla lépe představitelná. Naše stočlenná skupinka totiž demonstruje řadu zajímavých faktů o lidské společnosti, například kolik lidí má přístup k pitné vodě, jaký je poměr mezi přívrženci jednotlivých náboženství, kolika jazyky se na světě mluví a tak dále. Tohle v učebnicích zeměpisu rozhodně nenajdete, každopádně vám můžeme zaručit, že vás to bude bavit mnohem víc než učebnice zeměpisu!