K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 16×

Frigidní kritika pozůstatků

4.7 / 5 16×
pokračovat na 10 nej memů tohoto týdne
Frigidní kritika pozůstatků
avatar

Abyste mohli přidávat komentáře, nebo se zaregistrujte.

Obsah, který vás může zajímat

letstrololol.cz
6 technik, které se vám mohou hodit, pokud (ne)jste nerd

Asi si nemusíme moc říkat, čeho že se dotyčné techniky týkají. To je ostatně více než zjevné. A ano - programování nebo vybírání brambor na poli se to opravdu netýká. V tomto komiksu se ale můžete hodně přiučit a dozvědět se věci, které jsou více než uměleckého ražení. Ovšem pozor, tento komiks nemusí být vhodný pro kohokoliv, kdo je zrovna těhotný. A to se dneska týká i chlapů!

letstrololol.cz
6 důvodů, proč byste měli žít bezpochyby se spolubydlícím

Tohle se týká celé řady středoškoláků a vysokoškoláku, jakož i odrostlých jedinců, kteří si hoví v single životě někde uprostřed města a táží se sami sebe, zda by nebylo lepší žít takhle alespoň s nějakým kamarádem, kamarádkou, nebo přímo s více lidmi na jedné hromádce. Nutno dodat, že veškerá úskalí života jako single nutí člověka dělat ze sebe často větší prase, než jaké je doopravdy. Chro. A proto je dobré říci, že 6 zásadních výhod toho, proč žít se spolubydlícím, dokáží inspirovat nejednoho dobytka z vás k tomu, abyste si konečně někoho přisomrovali k sobě!

letstrololol.cz
Proč vztah Krásky a zvířete pravděpodobně neskončil happy endem

Vztah krásky a zvířete nemusel být, a také pravděpodobně nebyl, tak romantickým a krásným, jak nám vyobrazily pohádky (nejen ty od Disney). Je nezbytné dodat, že po proměně zvířete v krásného a inteligentního prince z fešákova mohl nastal zásadní biologickí problém - vzájemná fyzická vazba vymizela a pár nevěděl, co si počít. Co potom čeká takové páry? V tomhle případě mají dost možná stále na výběr.

letstrololol.cz
Umělkyně zobrazuje princezny a pop ikony s osudem, který je potkal

Make up art zachvátil internet. Ženy, často krásné a zjevně nadané, přetváří svá těla v naprosto neuvěřitelné kreatury, často jako vystřižené z filmů od Spielberga. Ovšem v tomto konkrétním případě kouknete na umělkyni, která nejdříve ztvárnila některou slavnou filmovou/seriálovou tvář (nejen z pohádek od Disney) v ukázkovém provedení, vedle tváře, které dané postavy buďto zastihly ránou osudu, nebo byla velká pravděpodobnost, že by se tomu tak skutečně mohlo stát.

letstrololol.cz
21 herců, kteří málem hráli v Harrym Potterovi

Herečky a herky, tedy herci, kteří se ucházeli o role v Harrym Potterovi, byste nespočítali ani na ruce zmutovaného člověka pasoucího madbrahmínu na louce plné nukleárních konvalinek, jenž dřímá ve svých třiceti prstech jednotlivého údu pampelišku. Ano, tolik jich bylo. Těch herců. Co měli hrát v Harrym Potterovi. Jak by asi film vypadal, a nebo dost možná vypadá v alternativních dimenzích našeho vesmíru? Můžete se podívat na ty nejzásadnější role, které mohly doznat změn!

letstrololol.cz
9 mýtů o přežití, které by vám mohly ublížit

Rady pro přežití byste si měli pamatovat, nikdy nevíte, kdy se vám budou hodit. Bohužel se často stává, že tyto rady bývají dezinterpretovány a stanou se z nich mýty, kterým lidem ale bezmezně věří. Přitom jim v případě nouze mohou spíše ublížit, než pomoct. Díky těmto 9 na pravou míru uvedeným mýtům, které ilustrovala Astkhik Rakimova, se už v přírodě neztratíte.

letstrololol.cz
Návrat Sansy domů

Ideály a názory se nám snad neustále mění. A mění se i lidi kolem nás. Možná, že před půl rokem jste milovali někoho, koho teď nenávidíte. Stejně jako Sansa, jejíž miláček jí tak nějak dost zkomplikoval život. Když se konečně vrátila do svého milovaného pokojíčku, kde strávila pravděpodobně nejhezčí léta svého života, našla tam něco, po čem jí do smíchu teda vůbec nebylo. Byla to mladistvá blbost a nerozvážnost. Podívejte se sami!